Mitkä seikat ovat vaikuttaneet siihen, että juuri Ranska on maailman suosituin matkailumaa?

Kysytty

Mitkä seikat ovat vaikuttaneet siihen, että juuri Ranska on maailman suosituin matkailumaa?

Vastaus

Vastattu

Ranskan asemaan suosittuna matkailumaana vaikuttaa varmasti moni asia. Sillä on pitkä historia, se on maantieteellisesti monipuolinen, paljon erilaisia nähtävyyksiä, hyvänä pidetty ruokakulttuuri, eurooppalaisittain keskeinen sijainti eli se on helposti saavutettavissa ym. Näillä samoilla perusteilla toki moni muukin maa voisi saada kärkisijan matkailumaavertailussa. Ehkäpä ranskalaiset vain ovat osanneet markkinoida maataan muita paremmin.