Mitkä ovat olleet tämän vuoden suosituimmat aikuisten lainaamat kirjat?

Kysytty

Mitkä ovat olleet tämän vuoden suosituimmat aikuisten lainaamat kirjat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varatuimmat teokset pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa löydät vielä tarkemmin alla olevasta linkistä. HelMet on pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen yhteinen kirjastoverkko (Helsinki Metropolitan Area Libraries). Siihen kuuluvat Helsingin, Espoon, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastot.

Tässä TOP 10 Kaunokirjallisuus
1. Punainen erokirja / Pirkko Saisio
2. Ikiyö / Ilkka Remes
3. Siellä jossakin / Laila Hietamies
4. Helene / Rakel Liehu
5. Kahden ja yhden yön tarinoita / Riku Korhonen
6. Punainen susi / Liza Marklund
7. Stalinin lehmät / Sofi Oksanen
8. Raatokärpänen / Patricia Cornwell
9. Harry Potter and the Order of the Phoenix / J. K. Rowling
10. Harjunpää ja pahan pappi / Matti Yrjänä Joensuu

Sekä TOP 10 Tietokirjallisuus

1. Kabulin kirjakauppias / Åsne Seierstad
2. Kuvassa keskellä Jukka Virtanen / Jukka Virtanen
3. Tahtonainen / Hillary Rodham Clinton
4. Tyhmät valkoiset miehet / Michael Moore
5. Tiedän ja uskon / Antti Eskola
6. Lauri Sutela / Matti Lukkari
7. Nurinkurin / Umayya Abu-Hanna
8. Kunnes siipi murtuu / Yrsa Stenius
9. Brändätyt / Alissa Quart
10. Levoton nainen / Anna Kortelainen

http://www.lib.hel.fi/ajankohtaista/uutiset_ja_tiedotteet/helmet_varatu…