Mitkä ovat nykyään (muutaman viime vuoden aikana) peruskoulun yläluokilla eniten käytetyt ev.lut-uskonnon oppikirjasarjat?

Kysytty

Mitkä ovat nykyään (muutaman viime vuoden aikana) peruskoulun yläluokilla eniten käytetyt ev.lut-uskonnon oppikirjasarjat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista tietoa ei ole kirjastossa kerätty eikä tilastoitu. Kirjasarjat voivat vaihdella paljonkin kouluittain. Koulujen vuosikertomuksissa on yleensä mainittu opetuksessa käytetyt oppikirjat ja niitä tietoja voi kysyä suoraan kouluista. Myös opetushallituksesta (www.oph.fi) tai OAJ:n paikallisyhdistyksistä (www.oaj.fi) voi kysellä tietoja.