Mitkä ovat dostojevskin 5 tärkeinitä teosta (valistunut arvauksenne riittää)? mitkä niistä löytyvät Helsingistä venäjänkielellä?

Kysytty

mitkä ovat dostojevskin 5 tärkeinitä teosta (valistunut arvauksenne riittää)? mitkä niistä löytyvät Helsingistä venäjänkielellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Dostojevskin teoksista viisi tärkeää ovat Rikos ja rangaistus,
Keskenkasvuinen, Idiootti, Riivaajat, Karamazovin veljekset.

Nämä kaikki löytyvät venäjän kielisinä Helsingin kaupunginkirjastosta.

0 ääntä

Kommentit

Olisin vaihtanut epäonnistuneen Keskenkasvuisen tilalle yhteiskunnalliselta merkittävyydeltä paljon suuremman Kirjailijan päiväkirjan.