Otsikko
Mitkä olivat tai ovat NHL-seurojen Phoenix Coyotes, Quebec Nordiques ja Dallas Stars entiset tai nykyiset nimet?

Kysytty

Mitkä olivat tai ovat NHL-seurojen Phoenix Coyotes, Quebec Nordiques ja Dallas Stars entiset tai nykyiset nimet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Phoenix Coyotes oli vuoteen 1996 asti Winnipeg Jets, Quebec Nordiques on ollut vuodestä 1995 lähtien Colorado Avalanche ja Dallas Stars oli vuoteen 1993 asti Minnesota North Stars.