Mitkä olisivat ne tahot, mistä voisi etsi yhteystietoja nuoruuden ystäviin? Olen kokeillut Koulukaverit palvelua, mutta heidän "tietokantansa" on varsin suppea…

Kysytty

Mitkä olisivat ne tahot, mistä voisi etsi yhteystietoja nuoruuden ystäviin?
Olen kokeillut Koulukaverit palvelua, mutta heidän "tietokantansa" on varsin suppea. Etsintää hankaloittaa myös se, että naiset ovat pääsääntöisesti vaihtaneet sukunimeä, vähintäänkin kerran.
Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nykyisin yleisen tapa etsiä "nuoruuden ystäviä" on Facebook. Sieltä voi tietysti etsiä tuntemiaan ihmisiä nimellä. Ainakin, jos olet viettänyt nuoruutesi suhteellisen pienellä paikkakunnalla, voit yrittää etsiä tuttujasi paikkakuntakohtaisista ryhmistä. Kyselemällä voit löytää myös nimensä vaihtaneita tuttujasi. Myös joidenkin koulujen entisille oppilaille on perustettu Facebook ryhmiä. Esimerkiksi Helsingin I Normaalikoulun oppilaille.