Mitkä olisi hyviä kirjoja tutustua filosofeihin?

Kysytty

Mitkä olisi hyviä kirjoja tutustua filosofeihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli etsiskelet kirjoja joissa esitellään tiivistetysti eri filosofeja ja filosofisia suuntauksia, voisivat tutustumisen arvoisia olla esimerkiksi seuraavat teokset:

Saarinen, Esa: Länsimaisen filosofian historia huipulta huipulle Sokrateesta Marxiin (Wsoy, 1995)

Saarinen, Esa: Filosofia (Wsoy, 1999)

Nykyajan filosofia (Wsoy, 2002)

Teosten saatavuustiedot voit tarkistaa Helmet-aineistotietokannasta: http://www.helmet.fi/