Miten voisin saada luettavakseni kirjoittamani Lapsuuden lopun Säkkijärvi-kirjaan? Olen hävittänyt ko.artikkelin.

Kysytty

Miten voisin saada luettavakseni kirjoittamani Lapsuuden lopun Säkkijärvi-kirjaan? Olen hävittänyt ko.artikkelin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli Säkkijärvi-kirja, jonka mainitsitte, on Väinö Sepän kirja Säkkijärvi kautta aikojen, voin iloksenne kertoa, että kirjaa on lainattavissa monessa kirjastossa. Siitä vaan lähimpään kirjastoon pyytämään teosta kaukolainaksi.
Mikäli kyseessä on jokin muu kirja, sitäkin voi tiedustella kaukolainaksi oman kunnan kirjastosta.