Miten voin uusia uudessa keski-kirjastojen sivuilla lapseni lainat? En näe kuin vain omani.

Kysytty

Miten voin uusia uudessa keski-kirjastojen sivuilla lapseni lainat? En näe kuin vain omani.

Vastaus

Vastattu

Hei, ikävä kyllä erilaisen tekniikan vuoksi lasten kortit eivät ole siirtyneet uuteen verkkokirjastoon automaattisesti.  Ne voi kuitenkin lisätä itse.

(Omissa tiedoissa) Kirjastokortit > Liitä kirjastokortti/rinnakkaiskortti. Tähän voi lisätä minkä tahansa kortin, jonka tunnuksen ja PIN-koodin tietää. Toisin sanoen parannuksena, että vaikka molemmat huoltajat voivat lisätä lasten kortit itselleen näkyviin. Kuvallinen ohje: https://keski.finna.fi/Content/help_opac#cards