Miten voin löytää /Mistä kirjastosta voin löytää William Bradford Huien romaani RENA KLARA STJÄRNOR?

Kysytty

Miten voin löytää /Mistä kirjastosta voin löytää William Bradford Huien romaani RENA KLARA STJÄRNOR?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta löytyy pääkaupunkiseudulla vain Kansalliskirjastosta, jossa sen voi pyytää lukusalikäyttöön. Jos tahtoo lainata teoksen, niin siitä voi jättää kaukopalvelupyynnön vaikkapa Helmet kirjastoon: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu

Lainattavat kappaleet näyttävät olevan Turun Yliopiston kirjastossa ja Lappeenrannan kaupunginkirjastossa.