Miten voin lainata ukulelen Tikkurilan kirjastosta? Näyttäisi että niitä on hyllyssä, mutta antaa siirtää koriin vain arabianrannan kirjastossa olevan…

Kysytty

Hei, miten voin lainata ukulelen Tikkurilan kirjastosta? Näyttäisi että niitä on hyllyssä, mutta antaa siirtää koriin vain arabianrannan kirjastossa olevan soittimen? En oikein osaa käyttää tätä koritoimintoa. Kirjojen varaaminen on yksinkertaisempaa :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa kotiin lainattavia soittimia ei voi varata järjestelmän kautta. Suosittelen olemaan yhteydessä kirjaston asiakaspalveluun joko puhelimitse tai sähköpostilla. Voit varmistaa saatavuuden ja sopia soittimen noudosta.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Tikkurilan_kirjasto/Y…