Miten voin ilmoittaa yhtyeeni kappaleen äänitetietokantaan?

Kysytty

Miten voin ilmoittaa yhtyeeni kappaleen äänitetietokantaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli tarkoitat Fono.fi:tä, se sisältää tiedot Yle Arkiston, aiemmin Ylen Äänilevystön, kokoelmiin hankituista musiikkiäänitteistä vuodesta 1974 alkaen. Mikäli kappalettasi ei ole hankittu Yle Arkistoon, sen tietoja ei sieltä löydy. Sinun kannattaa olla Yle Arkistoon, yhteystiedot  arkisto.tietopalvelu@yle.fi.

0 ääntä

Kommentit

Kysymyksessä ei missään mainita, mitä "äänitetietokanta" tarkoittaa. Se voi yhtä hyvin tarkoittaa esimerkiksi Kansalliskirjaston tietokantaa kuin Ylen.

Useimmiten kuitenkin Kirjastot.fi:n palvelujen yhteydessä kyse on Fono.fi:stä, jonka verkkoversio on Kirjastot.fi:n julkaisema ja ylläpitämä.