Miten voin etsiä eri artistien musiikkikokoelmia jotka on koottu nk MINIBOXI-muotoon, yleensä viiden CD-n paketiksi ? Ytitihn laittaa hakusanaksi miniboxi…

Kysytty

Hei
Miten voin etsiä eri artistien musiikkikokoelmia jotka on koottu nk MINIBOXI-muotoon, yleensä viiden CD-n paketiksi ?
Ytitihn laittaa hakusanaksi miniboxi mutta se ei onnistunut.
Tarkoitan siis että onko mahdollista saada näkyviin kaikki nk miniboxit jollain tavalla ja valita niistä haluamansa? Mitä hakusanaa pitää käyttää ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itse kirjoitin Helmet-sivun keskellä olevaan hakulaatikkoon sanan miniboxi ja sain tulokseksi 1367 viitettä. Tässä tulosjoukossa näyttäisi olevan cd-paketteja, joihin kuuluu 2 cd-levyä tai enemmän. Tämä Helmet-haku hakee sellaiset cd-paketit, joihin on jossakin kirjastossa laitettu miniboxi-merkintä. Kirjasto10 näyttäisi käyttävän tätä merkintää säännöllisesti ja suurin osa esimerkkihaulla löytyneistä miniboxeista on Kirjasto10:n kokoelmissa. Voit myös rajata hakusi vain Kirjasto10:n kokoelmaan valitsemalla hakutulossivun vasemmasta reunasta (kohdasta sijainti) Kirjasto10. Voit jatkaa hakua siten, että kirjoitat sanan miniboxi perään jonkin artistin nimen esim. Beatles.

Toivottavasti tästä vastauksesta oli apua.