Otsikko
Miten verkkopalvelussa tehdyn varauksen noutopaikkaa pystyy muuttamaan? Palvelussa on kohta "Poista merkityt varaukset tai vaihda noutokirjastoa". Kun tämän…

Kysytty

Miten verkkopalvelussa tehdyn varauksen noutopaikkaa pystyy muuttamaan? Palvelussa on kohta "Poista merkityt varaukset tai vaihda noutokirjastoa". Kun tämän kohdan valitsee, valittu varaus poistuu järjestelmästä, enkä ainakaan itse onnistunut pääsemään mitenkään vaihtamaan noutokirjastoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaus poistuu vain silloin, jos olet merkinnyt rastin teoksen nimen vasemmalla puolella olevaan Poista-sarakkeeseen. Noutopaikka muutetaan valitsemalla pudotusvalikosta uusi noutopaikka ja napsauttamalla painiketta "Poista merkityt varaukset tai vaihda noutokirjastoa". Nämä kaksi toimintoa tehdään HelMet-verkkokirjastossa tosiaan samalla painikkeella.