Miten toimii palvelu, jossa asiakas voi tallentaa WHS kasetilta DVD:lle? Onko mahdollista myös siirtää tallenteita videokasetilta DVD:lle- eli löytyykö…

Kysytty

Hei,

miten toimii palvelu, jossa asiakas voi tallentaa WHS kasetilta DVD:lle?
Onko mahdollista myös siirtää tallenteita videokasetilta DVD:lle- eli löytyykö adapteria?
Onko palvelu maksullinen?
Missä kirjastoissa palvelua annetaan?
Miten aika varataan?
Kauanko tallennus kestää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lasipalatsin Kohtaamispaikalla voi siirtää VHS-tallenteita DVD-levylle maksutta. Kohtaamispaikan yhteystiedot löytyvät linkistä:
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kohtaamispaikka/yhteystiedot/