Miten sanat viha, kipu, tuska kirjoitetaan kiinalaisilla merkeillä tai mistä voi löytää sanat?

Kysytty

Miten sanat viha, kipu, tuska kirjoitetaan kiinalaisilla merkeillä tai mistä voi löytää sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helpoimmin löydät kiinankieliset vastineet näille sanoille kiinan kielen sanakirjoista, joita on sekä Tuusulan että Järvenpään kirjastoissa. Ne ovat pääasiassa käsikirjastokappaleita, mutta voit tulla kirjastoon tutustumaan niihin.

Kirjastoista löytyy myös erilaisia tatuointimalleja käsitteleviä kuvitettuja kirjoja, esim. "1000 tattoos" ja "500 tattoo designs". Niistäkin voi löytää vinkkejä tatuointia varten.