Miten saisin yhteyden Marikka Burtoniin (nimi lie oikein...)? Kirjoittanut kirjan paastosta ja jotain naisen elämänilosta tms. On (/oli?) Voi Hyvin- lehden …

Kysytty

Miten saisin yhteyden Marikka Burtoniin (nimi lie oikein...)? Kirjoittanut kirjan paastosta ja jotain naisen elämänilosta tms. On (/oli?) Voi Hyvin- lehden (pää-)toimittaja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marika Burton asuu tätä nykyä Irlannissa, mutta järjestää edelleen kursseja ja matkoja myös Suomessa. Niistä saat kesän ja syksyn osalta tiedot Voi Hyvin -lehden numerosta 3/99 tai soittamalla numeroon 040-567 2363 / Viivi ark. klo 9-16. Internetin kautta kontakti löytyy osoitteesta marika.burton@kolumbus.fi