Otsikko
Miten saisi luettavaksi teokset (3 osaa): Martin Gusinde: Die Feuerland Indianer, Mödling 1931-1939 (3 bände) Martin Gusinde oli saksalainen tai itävaltalainen…

Kysytty

Miten saisi luettavaksi teokset (3 osaa):
Martin Gusinde: Die Feuerland Indianer,
Mödling 1931-1939 (3 bände)
Martin Gusinde oli saksalainen tai itävaltalainen
teki tieteellistä tutkimustyötä Chilessä/Argentinassa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martin Gusinden teosta Die Feuerlandindianer ei löydy Suomesta. Se on hyvin todennäköisesti saatavissa ainoastaan eräästä saksalaisesta yliopistokirjastosta.

Bibliografiset tiedot ovat:
Die Feuerlandindianer :
Ergebnisse meiner vier Forschungsreisen in den Jahre 1918 bis 1924, unternommen im Auftrage des Ministerio de Instruccion Publica de Chile in drei Bänden /
Author(s): Gusinde, Martin.
Publication: Wien-Mödling : Verl. Anthropos,
Year: 1939
Description: XVI, 511 S.

Tiedot on saatu WorldCatista, maailman suurimmasta bibliografisesta tietokannasta.

Aiheeseen liittyvä Gusinden teos: Nordwind - Südwind: Mythen und Märchen der Feuerlandindianer, Röth-Verlag, Kassel 1966, on saatavissa Kuopion Varastokirjastosta. (Lähde: Yliopistojen yhteistietokanta Linda, os. https://linda.linneanet.fi )

Kummassakin tapauksessa tulee kääntyä Helsingin Kaupunginkirjaston Kaukopalvelun puoleen, os. http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu . Kaukopalvelupyynnön voi tehdä verkon kautta. Kaukopalvelun sivulta löytyy linkki kaukopalvelulomakkeeseen.