Miten rikkinäisestä polkupyörästä pääsee Helsingissä eroon? Sitä ei varmaan voi heittää taloyhtiön roskikseen?

Kysytty

Miten rikkinäisestä polkupyörästä pääsee Helsingissä eroon? Sitä ei varmaan voi heittää taloyhtiön roskikseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YTV:n keräysautot kiertävät keväällä pääkaupunkiseudulla. Autoihin otetaan vastaan pieniä eriä metalliromua, mm. polkupyörän runko on sellainen. Sortti-asemat ovat toinen mahdollisuus. Metalliromua eli polkupyörän voi Sortti-asemalle viedä ilmaiseksi. Keräyspisteissä ei sen sijaan polkupyöriä oteta vastaan.

Keräysautojen aikataulut, Sortti-asemien yhteystiedot sekä hinnastot ja keräyspisteet löytyvät YTV:n nettisivuilta http://www.ytv.fi/FIN/jatehuolto/vastaanotto/.