Miten pääsisin lukemaan/kuuntelemaan seuraavan haastattelun: Stadilaishaastattelut II, Martta Järvelä-Salminen. Oy Yle Ab. Helsingin kaupunginarkisto…

Kysytty

Hei, miten pääsisin lukemaan/kuuntelemaan seuraavan haastattelun:
Stadilaishaastattelut II, Martta Järvelä-Salminen. Oy Yle Ab. Helsingin kaupunginarkisto.

Helsingin kaupunginarkistosta en sitä löytänyt

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei
Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä suoraan Yleisradion arkistoon ja kysyä mahdollisuutta hankkia ko haastattelu. Ohjeita löydät tästä sivustosta
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/02/19/ylen-arkistosta-aarteita-loyda-…