Miten pääsee lukemaan vanhoja ilta-lehtiä arkistosta?

Kysytty

miten pääsee lukemaan vanhoja ilta-lehtiä arkistosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Iltalehden nettisivujen ( www.iltalehti.fi ) käyttäjälle tarjotaan hakua https://www.iltalehti.fi/haku toimituksellisen sisällön etsimiseksi. DigiPlus-osassa on tarjolla näköislehti, mutta mainintaa arkistosta ei ole.

Helsingin kaupungin kirjastoista Kallioon, Kontulaan, Malmille, Myllypuroon, Pasilaan, Rikhardinkadulle, Töölöön ja Vuosaareen tulee Iltalehti. Iltalehden vanhempia numeroita voi lukea mikrofilmiltä Pasilan kirjastossa.

16 ääntä
Asiasanat

Kommentit

07.06.2018 iltalehden lukeminen

Olisin halunnut lukea uudelleen 1-2 päivän takaisen kirjoituksen Petteri Salolaisen ja Marja-Liisa Anttilan jutusta, jossa mainittiin, että He olisivat yrittäneet pitkittää sopeutumiseläkkeen käsittelyä tai päätösten tekoa eteenpäin

Moi,
heinäkuussa 1998 oltiin Gotland Runt nimisessä purjehduskilpailussa Ruotsissa.
Veneenä oli Farr 40, purjenumero L-8388, veneen nimi FINNAIR LEISURE.
Meillä oli kyydissä Iltalehden toimittaja joka teki reissun jälkeen koko aukeaman jutin matkasta ja kisoista.
Mistä voisin alkaa kaivella näköislehteä tai kuvaa artikkelista ?

Ystävällisesti
Mika Vauhkonen

Kaikki vanhat Iltalehdet vuosilta 1980-2022 löytyy digitoituna lehden näköislehtiarkistosta: https://www.iltalehti.fi/nakoislehti (palvelu on maksullinen)