Miten onnistuisi cd-levyjen kaukolainaus ulkomailta Vaasan kaupunginkirjastoon?

Kysytty

Miten onnistuisi cd-levyjen kaukolainaus ulkomailta Vaasan kaupunginkirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainaus ulkomailta toki onnistuu, tosin riippuen siitä, minkälaisen maksun lähettäjäkirjasto perii, joudumme perimään myös asiakkaalta tuon maksun. Mikäli lähettäjäkirjasto ei peri maksua, mekin perimme vain ilmoitus (posti-) maksun aivan kotimaisten kaukolainojen tapaan. Ota yhteyttä kaukopalveluumme sähköpostilla (maakunta.kirjasto@vaasa.fi) tai käy tekemässä kaukolainapyyntö jossakin palvelupisteessämme.