Otsikko
Miten menevät sanat Dave Lindholmin laulussa 'Jatsikansa tulee'?

Kysytty

Miten menevät sanat Dave Lindholmin laulussa 'Jatsikansa tulee'? Teksti alkaa näin: Jatsikansa tulee kyllä tänne... Miten se jatkuu? Mikä on seuraava rivi?

Vastaus

Vastattu

Jazzikansa tulee löytyy Dave Lindholmin levyltä Sirkus (1973). Tähän aikaan Lindholm käytti taiteilijanimeä Isokynä Lindholm. Laulun alku menee näin: Jazzikansa tulee kyllä tänne / soittaa meidät kellariin / Kevyt katse ja raskas askel, / tätä niin toivottiin.

Sanat löytyvät kirjasta Isokynä Lindholm: Puhtaat laivat tai kirjasta Dave Lindholm: Sanat: sitähän se kaikki on. Sanat löytyvät myös netistä googlaamalla Isokynä Lindholm Jazzikansa tulee lyrics.

0 ääntä

Kommentit

Kiitos tiedosta. Löysin kyllä tekstin netistä, mutta lause 'soittaa meidät kellariin' tuntui sen verran oudolta, että epäilin sitä lyöntivirheeksi. Jos rivi on samassa muodossa myös kirjoissa, se on tietenkin oikein...