Otsikko
Miten mene laulu josta muistan vain pätkän ...se oli hirveän pitkä ja tuuhoinen. Oli karamellit oksilla sen... oli muistaakseni Finntrion laulu.?

Kysytty

Hei! Miten mene laulu josta muistan vain pätkän ...se oli hirveän pitkä ja tuuhoinen. Oli karamellit oksilla sen... oli muistaakseni Finntrion laulu.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taidat tarkoittaa Mummon joulukuusi -nimistä sävelmää, joka on Finntrion v. 1982 ilmestyneellä Liikettä lapasiin -joululevyllä. Levy on olemassa äänilevynä ja c-kasettina. Porin kirjastossa sitä ei ole, mutta jostakin päin Suomea se on mahdollista tilata kaukolainaksi.