Miten löydän tietyn DVD:n?

Kysytty

Miten löydän tietyn DVD:n?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Siskoni on noita -sarjaa ei näytä löytyvän Suomen yleisistä kirjastoista DVD:nä. Eikä sarjaa ole esitetty YLE:llä, joten uusintatoivekaan ei tässä tapauksessa ole mahdollinen.

Mutta, jos sinulla on mahdollisuus ostaa DVD-sarja, niin nettikauppojen kautta sarja voisi olla saatavilla, samoin esimerkiksi Huuto.netissä,

ystävällisin terveisin

Yle Arkisto