Otsikko
Miten kirjoja jotka ovat töysässä tai ähtärissä saisi varauksella noudettaviksi alavudelle?

Kysytty

Hei,

Miten kirjoja jotka ovat töysässä tai ähtärissä saisi varauksella noudettaviksi alavudelle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit olla suoraan yhteydessä Alavuden kirjastoon joko käymällä paikan päällä tai ottamalla yhteyttä puhelimitse/sähköpostitse. Pyydät tilaamaan aineistoa Alavudelle, josta sitten voit hakea varaukset niiden saavuttua.

Oiva-kimppakirjaston kassit kulkevat torstaisin iltapäivällä noin klo 14. (Viimeistään torstaiaamuna tehdyt pyynnöt ehtivät vielä saman päivän lähetyksiin.)