Otsikko
Miten kirjan irrallisesta kansipaperista saa hintalapun irti siististi? Jos kirja on esim joululahjaksi mutta sen joutuukin palauttamaan..

Kysytty

Miten kirjan irrallisesta kansipaperista saa hintalapun irti siististi? Jos kirja on esim joululahjaksi mutta sen joutuukin palauttamaan..

Vastaus

Vastattu

Mitään yleispätevää niksiä ei ole.

Voi kokeilla pehmeällä pyyhekumilla hankaamista.

Hieman ronskimpia kenoja ovat varovainen kostutus hintalapun kohdalta tai hiustenkuivaajalla kuivaaminen.

Lisäksi tarvitaan kohtuullisen pitkät kynnet, joilla lapun voi varovasti ja vähän kerrassaan rapsuttaa irti.

Joskus voi olla turvallisinta liimata toinen tarra hinnan päälle.

Ylen uutisissa ongelmaa on pohdittu 16.12.2009