Miten käy äänten, jos voidaan osoittaa, että henkilö on kahden puolueen jäsen, ehdokasyhdistelmässä yhden puolueen listalla? Käyttää kummankin puolueen logoa…

Kysytty

Hei! Miten käy äänten, jos voidaan osoittaa, että henkilö on kahden puolueen jäsen, ehdokasyhdistelmässä yhden puolueen listalla? Käyttää kummankin puolueen logoa vaalikampanjassaan samassa mainoksessa niin painettuna kuin sosiaalisessa mediassa.

Vastaus

Vastattu

Ääni menee tässä tapauksessa ehdokasyhdistelmän listalle. Tavallista ei ole, että ehdokas on kahden puolueen jäsen.