Miten Carola Standertskjöld ajautui musiikkialalle, sävelsikö/sanoittiko/tuottiko hän itse musiikkinsa, millaista musiikkia hän esittää, millainen hänen…

Kysytty

Hei!
Miten Carola Standertskjöld ajautui musiikkialalle, sävelsikö/sanoittiko/tuottiko hän itse musiikkinsa, millaista musiikkia hän esittää, millainen hänen menestyksensä oli?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Carolasta on kirjoitettu elämäkerta, joka löytyy ainakin kirjastosta. Siinä löytyy oleelliset tiedot artistista ja hänen urastaan.

Wuori-Tabermann, Tuija: Carola: Sydämeen jäi soimaan blues (WSOY, 2004).