Mitä Viivi Avellanin sinkkunaisen käsikirja tekee Hämeenlinnan pääkirjaston psykologian osastolla?

Kysytty

Mitä Viivi Avellanin sinkkunaisen käsikirja tekee Hämeenlinnan pääkirjaston psykologian osastolla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos kysymyksestä. En ole lukenut kyseistä kirjaa, mutta takakannen kuvailun perusteella kirjan hyllyluokka on uskoakseni oikea. Muuten mihin itse sijoittaisit kirjan kirjastossa?

Luokka 14.8. ei ole vain psykologian osasto vaan siihen kuuluvat myös psykologiaan ja ihmissuhteisiin liittyvät ilmiöt, joita tämäkin kirja käsittelee (sinkut, ihmissuhteet, seurustelu ym.). Hyllyluokan sisällä on monenlaista ja -tasoista aineistoa.

Kirjastoluokituksesta saat lisätietoa osoitteesta: ykl.kirjastot.fi