Mitä teen kun noudan varattua kirjaa kirjastosta? Pitääkö minun näyttää varausnumero asiakaspalvelu/info pisteellä vai haenko vain kirjan? Pitääkö se lainata…

Kysytty

Mitä teen kun noudan varattua kirjaa kirjastosta? Pitääkö minun näyttää varausnumero asiakaspalvelu/info pisteellä vai haenko vain kirjan? Pitääkö se lainata vielä noudon jälkeen ennen kirjastosta poistumista?

Vastaus

Vastattu

Saatuasi noutoilmoituksen varaamastasi teoksesta, voit hakea sen suoraan varaushyllystä noutoilmoituksessa olevan varausnumeron avulla. Mikäli et löydä varaustasi, voit näyttää kirjastokortin asiakaspalvelupisteessä olevalle henkilökunnalle ja he opastavat mistä varaus löytyy. Tämän jälkeen kirja pitää vielä lainata ja sen voi tehdä kirjaston lainausautomaatilla tai asiakaspalvelupisteessä.