Mitä tarkoittaa peräkkäinen merkintä?

Kysytty

Mitä tarkoittaa peräkkäinen merkintä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

kysyin asiaa Helsingin pörssistä ja sain vastauksen, jossa ei eritellä peräkkäistä ja samanaikaista merkintää. Joka tapauksessa merkintää käytetään osakemarkkinoilla. Lähetin heille sähköpostia, jossa pyysin tarkennusta mutta en ole sitä vielä saanut. Tässä kuitenkin vastaus jonka sain:

Merkintä = Osakkeiden ja joukkovelkakirjojen ostaminen liikkeeseenlaskun yhteydessä
-selitys Pörssisäätiön Osakeoppaasta. NASDAQ OMX Asiakaspalvelu.

Mikäli saan tarkennuksen, lähetän vastauksen myöhemmin.

Antoisaa opiskelua