Mitä tarkoittaa Paraisten kaupungin kirjaston lainaussäännöissä kohta "Lainauskielto on voimassa kaikissa BLANKA-kirjastoissa."?

Kysytty

Mitä tarkoittaa Paraisten kaupungin kirjaston lainaussäännöissä kohta "Lainauskielto on voimassa kaikissa BLANKA-kirjastoissa."?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

BLANKA-kirjastot, eli Turunmaan kirjastot ovat: Taalintehdas, Houtskari, Iniö, Kemiö, Korppoo, Nauvo, Parainen, Västanfjärd, Hiittinen. Jos olet lainauskiellossa vaikkapa palauttamattomien kirjojen takia Kemiön kirjastossa, et voi lainata Paraisilta, ennen kuin asia on Kemiön kanssa selvitetty.