Otsikko
Mitä tarkoittaa kun kirjan tiedoissa lukee: HUOMAUTUKSET S. 482-490: Suomalaiset sosiaalityön väitöskirjat vuosina 1994-2011? Tarvisin 2.painoksen ko.kirjasta,…

Kysytty

Hei!

Mitä tarkoittaa kun kirjan tiedoissa lukee:

HUOMAUTUKSET S. 482-490: Suomalaiset sosiaalityön väitöskirjat vuosina 1994-2011?

Tarvisin 2.painoksen ko.kirjasta, 3.painos minulla on lainassa. Mutta onko näissä suuria eroja, ainoa ero jonka löydän ovat juuri nuo huomautukset?

Tässä lainassa olevan 3.painoksen tiedot:
HUOMAUTUKSET S. 457-465: Suomalaiset sosiaalityön väitöskirjat vuosina 1994-2009.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet teosta Sosiaalityön käsikirja, josta ensimmäinen painos on ilmestynyt vuonna 2007.

Toinen uudistettu painos on vuodelta 2010. Korttitiedon mukaan siinä on luettelo sosiaalityön väitöskirjoista vuoteen 2009 asti. Sivumäärä on 470 sivua.

Kolmas uudistettu painos on ilmestynyt vuonna 2011 ja sisältää väitöskirjat vuoteen 2011. Sivuja 496.

Usein kirjan esipuheessa kerrotaan, mitkä tiedot uudessa painoksessa ovat muuttuneet. Jospa siitä selviäisi, onko muuta muutosta kuin vuosien 2010-2011 väitöskirjat.