Otsikko
Mitä tapahtuu jos lainaamasi kirja hukkuu... pitääkö se maksaa kirjastolle? jos se pitää maksaa, niin paljonko tällainen sakko velottaisi???

Kysytty

mitä tapahtuu jos lainaamasi kirja hukkuu... pitääkö se maksaa kirjastolle? jos se pitää maksaa, niin paljonko tällainen sakko velottaisi???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston säännöissä sanotaan, että kadonneista kirjoista peritään kirjastojärjestelmän tietokannassa oleva niteen hinta, kuitenkin vähintään 17 e aikuisten aineistosta ja 9 e lasten aineistosta.