Mitä Supply Chain Managementilla todella tarkoitetaan ICT-alalla?

Kysytty

Mitä Supply Chain Managementilla todella tarkoitetaan ICT-alalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

ICT:llä tarkoittanet Information and Communication Technologyä, vielä melko jäsentymätöntä, mutta todella laajaa toimialaa, josta on olemassa monia määritelmiä. OECD:n Internetsivulla, http://www.oecd.org, löytyy yleismääritelmä vuodelta 2002, mutta monia muitakin on olemassa.

Supply Chain Management- eli logistiikan alan kirjallisuutta löydät parhaiten Teknillisen korkeakoulun kirjastosta. TKK:n tuotantotalouden osaston opiskelijoiden lopputöistä löydät varmaankin omaa esseetäsi vastaavia tutkimuksia.

TKK:n tuotantotalouden osaston kirjastonhoitaja antoi seuraavan hakuvihjeen. TKK:n kampusalueella voit käyttää TENTTU-tietokantaa, josta voit selata tuotantotalouden osaston oppilaiden diplomitöitä ja lukea töiden tiivistelmät. Diplomityöt löytyvät kokonaisuudessaan tuotantotalouden osaston kirjastosta, jossa on muutakin alan kirjallisuutta selailtavana. Tutan kotisivulta, www.tuta.hut.fi, löydät osoitetietojen lisäksi mm. luettelon sinne tilatuista lehdistä.