Otsikko
Mitä ratkaisevaa eroa on Kake Randelinin kappaleilla Tarja tai Tarja sinä rakas?

Kysytty

Mitä ratkaisevaa eroa on Kake Randelinin kappaleilla Tarja tai Tarja sinä rakas? Mielestäni ne ovat yksi sama kappale. Jälkimmäisellä nimellä oleva kappale on hitusen toista rytmikkäämpi sävelen osalta.

Vastaus

Vastattu

Kansalliskirjaston hakupalvelun mukaan kappaleet Tarja ja Tarja sinä rakas ovat sama kappale. Joidenkin tallenteiden tiedoissa on eri sovittaja, mutta säveltäjä ja sanoittaja ovat Raul Reiman.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Search/Results?lookfor=kake+randelin…