Otsikko
Mitä on se lääketietellinen aine, jta kutsutaan ns. "Totuuspulveriksi"Se laittaa kielenkannat irtonaisiksi ja potilas rallatelee kaikki salaisemmatkin…

Kysytty

Mitä on se lääketietellinen aine, jta kutsutaan ns. "Totuuspulveriksi"Se laittaa kielenkannat irtonaisiksi ja potilas rallatelee kaikki salaisemmatkin ajauksensa julki.Se toimii ihmisessä -pidäkkeettömästi!
vasten tahtoa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jotkut lääkeaineet saattavat tosiaan saada ihmisessä aikaan esimerkiksi puheliaisuutta. Tämä on kuitenkin sellainen kysymys, joka sinun kannattaa esittää suoraan lääkärille.