Mitä muita teoksia eetu isto on tehnyt kuin hyökkäyksen ja karsinapadon?

Kysytty

mitä muita teoksia eetu isto on tehnyt kuin hyökkäyksen ja karsinapadon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eetu Iston oli tuottelias taidemaalari, jonka teoksiin voit tutustua tarkemmin teoksessa Rönkkö, Pekka: Isto : Eetu Isto (1865-1905) ja Hyökkäys (1899). - Oulu : Pohjoinen, 1990. Edward (Eetu) Isto syntyi 28.11.1865 Alatornion Alavojakkalassa. Kylä kuuluu nykyisin Tonioon. Hän kuoli 14.10.1905.