Otsikko
Mitä materiaalia on saatavilla aikuisille suomenkielen opiskelijoille varsinaisten kurssien lisäksi?

Kysytty

Mitä materiaalia on saatavilla aikuisille suomenkielen opiskelijoille varsinaisten kurssien lisäksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisit käyttää apuna selkokirjoja, jotka on suunnattu aikuisille joilla on lukivaikeuksia ja teksti ja sanasto on siksi tehty helpoksi.
Selkokirjoja voit etsiä pääkaupunkiseudun aineistorekisteristä http://www.libplussa.fi kirjoita asiasanaksi selkokirjat.