Otsikko
Mitä lääketieteen sanastoja ja sanakirjoja mahtaisi löytyä avuksi englannista suomeen tehtävään käännökseen, jossa on paljon lääketieteen termejä?

Kysytty

Mitä lääketieteen sanastoja ja sanakirjoja mahtaisi löytyä avuksi englannista suomeen tehtävään käännökseen, jossa on paljon lääketieteen termejä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-tietokannasta löytyy seuraava lista englantilais-suomalaisista lääketieteen sanakirjoista:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Ssanakirjat+l%C3%A4%C3%A4ket…