Mitä kirjallista aineistoa teillä on sihteerin uranäkymistä tämän päivän Euroopassa?

Kysytty

Mitä kirjallista aineistoa teillä on sihteerin uranäkymistä tämän päivän Euroopassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lisätietoja saadaksesi sinun kannattaisi käydä katsomassa Helsingin liiketalouden ammattikorkeakoulun www-sivua (www.helia.fi).

Osoitteessa http://www.guardianunlimited.co.uk/officehours/story/0,3605,339012,00.h… on Guardian-lehden artikkeli menestyneistä sihteereistä. Haku sanoilla secretaries and career tuottaa esim. Google-hakupalvelussa (www.google.com) lähinnä yhdysvaltalaisia viitteitä.