Mitä K-kauppoja on lopetettu?

Kysytty

Mitä K-kauppoja on lopetettu?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tähän on todella haastavaa löytää vastausta. Tiedustelin asiaa k-kauppiasliitosta ja sieltä vastattiin ettei heillä ole tällaisia listoja. K-kauppoja pyörittävät yksityisyrittäjät ja vaihtelu on todella suurta. K-kauppiaita on tällä hetkellä yli tuhat ja viime vuonna aloitti 56 uutta yrittäjää. Mitään rekisteritietoja kauppiaista entisistä tai nykyisistä ei voi ulkopuolisille antaa.

Lähde: https://www.k-kauppiasliitto.fi/

1 ääntä

Kommentit

Ainakin Tampereen Tammelassa K-market Kattimatti on lopetettu 2022. Paikalle tehdään uusi kerrostalo kai pian.