Otsikko
Mitä Juice Leskinen tarkoitti sanomalla, että ihmistä, joka ei ole koskaan ollut televisiossa, ei ole olemassa?

Kysytty

Mitä Juice Leskinen tarkoitti sanomalla, että ihmistä, joka ei ole koskaan ollut televisiossa, ei ole olemassa?

Vastaus

Vastattu

Leskinen todennäköisesti viittasi ironisesti television keskeiseen merkitykseen tunnetuksi tulemisessa. Tulkitsen lausuman kriittiseksi näkemykseksi siitä, että televisionäkyvyyttä arvostetaan kohtuuttoman paljon. Leskinen oli epäilemättä sitä mieltä, että myös televisiossa näkymättömät ihmiset ovat todellisia ja olemassa.

Heikki Poroila