Otsikko
Mitä jos on lainannu kirjastoautosta kirjan ja ei kerkee palauttaa sitä kirjastoautoon silloin kun kirjasto-auto olisi siinä paikassa mikä on lähellä sinua?…

Kysytty

Mitä jos on lainannu kirjastoautosta kirjan ja ei kerkee palauttaa sitä kirjastoautoon silloin kun kirjasto-auto olisi siinä paikassa mikä on lähellä sinua? Että voiko lainaaman kirjan palauttaa sitten Lappeenrannan pääkirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tervehdys!
Lappeenrannan maakuntakirjaston kirjastoautosta ja pääkirjastosta sekä lähikirjastoísta lainattua aineistoa voi palauttaa muihin maakuntakirjaston palvelupisteisiin.
Pääkirjastolla (Valtakatu 47) ja suurissa lähikirjastoissa (ainakin Joutseno, Lauritsala) on palautusluukut, jotka ovat avoinna silloin, kun kirjasto muuten on suljettu. Palauttaminen on siis mahdollista ympäri vuorokauden.
Toinen mahdollisuus on uusia laina kirjaston Internet-sivun kautta.
www.lappeenranta.fi/?deptid=16935
Uusimiseen tarvitaan lainaajan kirjastokorttiin liitetty salasana. Uusinnan voi tehdä neljä kertaa, ellei aineistoon ole varauksia.