Otsikko
Mitä hyviä, motivoivia ensilukukirjoja nykyään löytyy lapsille? Siis juuri lukemaan oppineelle, joka lukee jo lyhyitä lauseita. Mikä se termi onkaan,…

Kysytty

Mitä hyviä, motivoivia ensilukukirjoja nykyään löytyy lapsille? Siis juuri lukemaan oppineelle, joka lukee jo lyhyitä lauseita. Mikä se termi onkaan, helppolukuiset? Mitä suomalaisia kirjasarjoja, tai kirjailijoita suosittelette?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittuja helppolukuisia kirjasarjoja lukemaan oppineelle ovat mm.
Tammen Keltanokka ja Kirjava kukko-sarja. (www.tammi.fi)
WSOY:n Werneri-sarja (www.wsoy.fi)
Lisäksi Mäkelällä on sopivia ensikirjoja mm. Hyppivä sammakko-sarja, Sininen, punainen, keltainen ja vihreä banaani-sarjat (www.kustannusmakela.fi/)