Mitä espanjankielisiä kappaleita Jamppa Tuominen on laulanut suomeksi?

Kysytty

Mitä espanjankielisiä kappaleita Jamppa Tuominen on laulanut suomeksi?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Äänitetietokanta Fono.fi:n mukaan varmasti alkujaan espanjankielisiä Jamppa Tuomisen suomeksi esittämiä kappaleita on vain yksi:

Ei toista kertaa (= Porque yo quiero) (Lisätietoja: http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx?kappale=ei+toista+kertaa&ID=859…)

Alkujaan italiankielisiä kappaleita Jamppa Tuominen on laulanut enemmän.