Mistäköhän löytäisin kirjallisuutta siitä,miten lapsen viestintätaidot kehittyvät leikkiessä? Olen yrittänyt etsiä monilla hakusanoilla materiaalia kyseisestä…

Kysytty

Hei! Mistäköhän löytäisin kirjallisuutta siitä,miten lapsen viestintätaidot kehittyvät leikkiessä? Olen yrittänyt etsiä monilla hakusanoilla materiaalia kyseisestä aiheesta, mutten ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet -verkkokirjastosta http://www.helmet.fi löytynee kiinnostavia teoksia. Kirjoita hakukenttään "lapset viestintä**"

Alla olevat saattavat olla kiinnostavia. Seuraavat saa oman kirjaston kautta:

1.
Tekijä Mickos, Annica
Teoksen nimi Kielitaito puhkeaa kukkaan : kieltä rikastuttavia leikkejä 3 - 6-vuotiaille lapsille, 2006

2.
Tekijä Alahuhta, Eila
Teoksen nimi Leikin ja puhun, liikun ja luen : puhe-lukivaikeudet ja perusvalmiuksien harjoittaminen, 1990

3.
Tekijä Krantz, Margareta
Teoksen nimi Luova leikki / Margareta Krantz, 1973

4.
Teoksen nimi Musiikkikäsikynkkä-käsikirja : vanhempien ja lasten yhteinen harrastus : kasvatuksellinen kuntoutusryhmä / Kyllikki Kerola ... [et al.] ; kuvitus: Rita-Marie Kharibi
Julkaisutiedot Joensuu : Honkalampi-säätiö, kliininen tutkimus- ja kuntoutusyksikkö, 2006