Mistähän saisin lainattua seuraavan teoksen: Consumer research in the early stages of new product development: a critical review of methods and techniques…

Kysytty

Mistähän saisin lainattua seuraavan teoksen:
Consumer research in the early stages of new product development: a critical review of methods and techniques

Ellen van Kleef, Hans C. M. van Trijpa and Pieternel Luningb

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Food Quality and Preference -lehden artikkeleita, joita tarvitsemasi "Consumer research jne." on, voit kysellä Viikin tiedekirjastosta, katso osoitetiedot sivulta http://www.tiedekirjasto.helsinki.fi/

Voi tilata artikkelin myös kirjaston kaukopalvelun kautta. Kopioiden hinnat määräytyvät lähettäjäkirjaston hinnan mukaan.