Mistähän löytäisin Shostakovichin valssi no 2 nuotit? Jos on valinnan varaa, niin mieluiten hanurille. Jossain nuottikokoelmassa se on, mutta en tiedä minkä…

Kysytty

Mistähän löytäisin Shostakovichin valssi no 2 nuotit? Jos on valinnan varaa, niin mieluiten hanurille. Jossain nuottikokoelmassa se on, mutta en tiedä minkä nimisessä.

Vastaus

Vastattu

Kokoelmasta Harmonikat soimaan 28 (Veikko Ahvanainen Kustannus, 2020) löytyy hanurisovitus Šostakovitšin kamariorkesterisarja no 2:n osaan 7 eli Valssiin II.